بهترین لاستیک دوچرخه کوهستان

بهترین لاستیک دوچرخه کوهستان

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 280 | نویسنده : |

اگر بتوانید با شلوارهای تنگ دوچرخه بر موانع اجتماعی راه رفتن غلبه کنید، فواید این شلوارهای تنگ بسیار زیاد است. دلیلی وجود دارد که هر دوچرخه سوار رقابتی بزرگ در همه رشته ها از شورت دوچرخه سواری استفاده می کند. دوچرخه کوتاه و بالشتک داخلی آن که گوزن نامیده می شود، از راکب در برابر لرزش های شدید در برابر شرایط عادی جاده و خارج از جاده محافظت می کند. پوشیدن این شورت می تواند راحتی دوچرخه سواری شما را تا حد زیادی بهبود بخشد. نشان دادن ران های قوی خود را می توان بستنی روی کیک در نظر گرفت


چگونه سایز لاستیک دوچرخه کوهستان را انتخاب کنیم؟

سایز لاستیک دوچرخه کوهستان کمی با سایر دوچرخه ها متفاوت است زیرا برای نصب آن باید معیارهای دیگری در نظر گرفته شود. امروزه اکثر دوچرخه های کوهستان به یکی از این 4 سایز که در زیر به آنها اشاره کرده ایم مجهز شده اند و باید بدانید که سایز اصلی تایر دوچرخه شما چقدر است تا برای آن لاستیک بخرید. اولین قسمتی که می توانید سایز لاستیک دوچرخه کوهستان خود را تعیین کنید قطر لاستیک است که یکی از متداول ترین روش هاست و امروزه در بازار در سایزهای 26، 27.5 و 29 اینچ موجود است. در قسمت دوم که ممکن است بسیاری از افراد از این روش اطلاعی نداشته باشند پس باید عرض لاستیک را بررسی کنید. این عدد برای لاستیک های بدون خستگی کوهستانی بر حسب میلی متر محاسبه می شود. مطمئن شوید که عدد سمت راست قطر و عدد سمت چپ عرض لاستیک باشد.


جالب است بدانید شرکت هایی که لاستیک های دوچرخه های آفرود یا کوهستان را عرضه می کنند، معمولا لاستیک هایی با عرض وسیع تری تولید و به بازار عرضه می کنند که اندازه آن حداقل حدود 2 تا 2.3 میلی متر است. همچنین هرچه لاستیک دوچرخه پهن‌تر باشد، تماس آن با زمین بیشتر می‌شود و اصطکاک بیشتری برای شما به ارمغان می‌آورد که باعث حواس‌پرتی کمتری در هنگام رانندگی می‌شود. اما به خاطر داشته باشید که هرچه اندازه و عرض لاستیک دوچرخه شما بزرگتر باشد، وزن کلی دوچرخه بیشتر است.

ویژگی های انواع لاستیک دوچرخه کوهستان چیست؟

هنگام خرید لاستیک با انواع مختلفی مواجه می شوید که به صورت جفتی به فروش می رسند و قطعا سردرگم خواهید شد. انجام دادن. اکنون زمان آن رسیده است که با ویژگی های بارز و خاص انواع لاستیک و تجهیزات دوچرخه کوهستان آشنا شوید. شایان ذکر است در صورتی که لاستیک مناسبی برای ترمز دوچرخه خود تهیه کنید برای شما دردسر ایجاد می کند پس حتما پس از خرید آن را در محل نصب کرده و عملکرد را ارزیابی نمایید.


به طور کلی، لاستیک های دوچرخه کوهستان دارای ردیف های عاج و محکم برای گرفتن زمین در هنگام سواری و حرکت به جلو هستند که با مکان هایی که قصد سفر دارید متفاوت است. اگر بیشتر اهل دوچرخه سواری در مراتع هستید و زیاد در مسیرهای صخره ای دوچرخه سواری نمی کنید، بهتر است یک لاستیک با عاج کوچک تهیه کنید زیرا دوچرخه های کوهستان کمترین مقاومت را در برابر چرخش دارند و می توانید به خوبی مانور دهید. در ادامه نکات مهمی که هنگام خرید باید بدانید را به اختصار به شما می گوییم. به یاد داشته باشید که لاستیک های دوچرخه کوهستان را به صورت مجموعه ای یا جفتی خریداری کنید، زیرا لاستیک های جلو برای کشش بیشتر در پیچ ها و لاستیک های عقب برای انتقال قدرت و کنترل بیشتر بهینه شده اند.

  • حفاظت سوپاپ
  • هماهنگی با سیستم ترمز
  • قرار دادن عاج در ردیف های منظم
  • قطر و عرض استاندارد و صحیح
  • تولید شده توسط یک شرکت معتبر
  • قیمت لاستیک تیوبلس دوچرخه کوهستان

لاستیک های تیوبلس نسبت به سایر لاستیک های کوهستانی مانند لاستیک های میخی و لوله ای کمی گران تر هستند، اما گران هستند. اگر بخواهیم به صورت تخصصی به نحوه قرارگیری این نوع لاستیک ها بپردازیم، می توان گفت که این نوع لاستیک ها به گونه ای است که لبه های لاستیک در محل اتصال به تاج در اثر فشار هوا به هم قفل می شوند. و نیاز به قرار دادن دارند. لوله داخل لاستیک نیست. یک تایر استاندارد تیوبلس مانند یک درزگیر عمل می کند زیرا با فشار رینگ بسته می شود و اجازه خروج هوا را نمی دهد. طبیعی است که سوپاپ و سر سوپاپ لاستیک های تیوپلس با سایر لاستیک ها متفاوت است و سیاست شرکت های تولید کننده این نوع سوپاپ این است که لاستیک ها به راحتی پنچر نشده و احتمال آسیب به حداقل برسد.

 

اگر تایر و لاستیک تیوبلس را از سایت خریداری و خریداری کرده اید، باید به سراغ شخصی که تخصص دارد آن را به خوبی برای شما نصب کند. مزایای تایرهای تیوبلس عبارتند از: پدال زدن با فشار کم باد، افزایش سطح تماس با زمین و برداشتن تیوب و کاهش قابل توجه پنچری. به یاد داشته باشید که به طور کلی لاستیک دوچرخه در فروشگاه های وحیدی و جهان در انواع تیوب ساده، تیوبلس، میخکوبی، تاشو، مقاوم در برابر پنچر شدن و تیوپی به فروش می رسد که بسته به نوع و قیمت آن می توانید. اگر می خواهید پرداخت کنید، نیاز خود را برای یک مسابقه دلپذیر برآورده کنید.




می پسندم نمی پسندم

جمعه 2 ارديبهشت 1401 -15:7 نظرات()
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: